Сьогодні ми
в малих групах обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання; як допомогти учням стати
самоспрямованими в
Навчанні.
Також проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Працювали
над створенням форми оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,
створили інструменти для підсумкового оцінювання. Працювала над створенням
навчальних матеріалів для успішного навчання різних учнів. Розглянула класифікацію методів диференціації навчання.
Проаналізувала
різні методичні підходи від учителя до кожного учня (диференціація): за навчальним матеріалом, за процесом,
за продуктами навчання, за
навчальним середовищем.
Внесла зміни
в План вивчення теми. Оцінила, чого я сьогодні навчилась. Почну планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
Впевнилася,
що навчання 21 століття вимагає ефективно використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання
учнів. Своєю працею задоволена.
Немає коментарів:
Дописати коментар