пʼятниця, 1 березня 2013 р.

Модуль 9


Сьогодні ми в малих групах обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;  як допомогти учням стати самоспрямованими в
Навчанні. Також проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Працювали над створенням форми оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, створили інструменти для підсумкового оцінювання. Працювала над створенням навчальних матеріалів для успішного навчання різних учнів. Розглянула  класифікацію методів диференціації навчання.
Проаналізувала різні методичні підходи від учителя до кожного учня (диференціація):  за навчальним матеріалом,  за процесом,  за продуктами навчання,  за навчальним середовищем.
Внесла зміни в План вивчення теми. Оцінила, чого я сьогодні навчилась. Почну планувати  інструктивні матеріали для навчального проекту.
Впевнилася, що навчання 21 століття вимагає ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів. Своєю працею задоволена.

Немає коментарів:

Дописати коментар